klipp av manen

Yees du läste rätt!, idag rök så gott som all man på Bobbie.
Vart as läckert!, så sjukt nöjd. Blev ingen ridning eftersom Bobbie har tappat båda framskorna. Ist tog vi en promenad i det fina vädret. Men vi gick inte så lånt eftersom det gjorde ont i hovarna på stackaren.
Men insåg idag jäklar vilket steg han har!, nämen seriöst har aldig tänkt på det innan. Märks att de är dressyrblod i ponnyn min. Men iaf så satte vi oss på en äng med massa grön gräs det uppskattades mycket om Bobben, sedan bar det av till min syrras fotbollsplan Bobbie var jätte intresserad av målen. Helt plöstligt utan att jag bad honom gick han igen under dem! han reagerade inte ens! Han gjorde det till och med på eget intiativ, gissa om jag vart paff!
Jag vill nästan gråta jag är såå stolt!
Innan klippning

Efter klippning

Kommentarer
Postat av: stina krook

hej har din häst stått i skara innan skålltorp ;9 svara gärna i en kommentar på min blogg så jag ser ;) ha det bra

2012-07-19 @ 23:11:31
URL: http://stinakrook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0