sjuk!

Ligger hemma med öroninflamation, halsfluss och feber. och tack vara halsflussen kan jag inte prata över huvudtaget. Öroninflamationen är riktigt illa, har börja blöda lite ur öronona.
Det började med att jag vaknade på morgonen igår med lite ont i halsen, blev värre under dagen. Senare mitt på dagen kände jag ett hårt tryck i örona så jag gick till skolsköterskan och bad henne komma. Det visade sej ett mina hörselgångar va helt igen svullna och redan då blödde jag. Medans hon ändå titta mina öron så titta hon halsen på mej och mina halsmandlar va jätte svullna och näsan har även nästan svullna igen.
.
Hon tror det är början till en influensa, det va någon sorts influensa som första tecknet var att ansiktet svullar t.ex näsa öron och hals. Det kan även svullna runt ögona men har inte fått några sånna tecken ännu som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0