Akuten idag

Blev akuten idag för att röntga ryggen, åkte kl 20 över 6 imorse, uffa!
Var i stan kl 40 i 7 fick komma in på röntgen redan kl 8,  röntgen tog ca 30 minuter det kändes välldigt obehagligt att ligga där nästintill helnaken medans en student och 2 läkare var där och tryckte och kände, och allt känndes inte bättre av att ena av läkarna va en kille!. Student stammade och visste inte alls vad hon skulle göra eller liknande. Tjej läkaren som skulle titta på ryggen tryckte typ allt vad hon hade att ge och fråga ''gör det här ont?''
Klart fan att de gör ont när jag annars har så ont så jag knappt kan gå! Ilskan gick mej nästan över huvudet just i den sitvationen (stavning) Ajjaj, sen va det killen som skulle titta bröstbenet och revbena, kunde väll ändå varit en tjej!, va ju lite obehaglit att en kille skulle känna på ens bröst och runt dem. Påstår INTE att han tog på mej utan jag bara påstår att det ändes obehagligt. Uffa, sen fick man ligga där på på det där bordet men fick ju iaf ta på mej en tröja när dom röntga mej iaf så jag slapp ligga där på rygg naken.
Tack åh lov vill jag bara säga.

Sen tänkte vi ta en brunch på max, dock öppnade dem kl 10 och klockan var då 9, Så vi åkte till Donken ist men då sålde dom ju fasiken bara frukost!, jag som ville ha shake och en goo hamburgare med mozarellasticks och lökringar te de!, fan för donken!!

Fick då bli Sibylla ist, men eftersom dom öppnade 9 och vi var där kl 10 över hade dom inte hunnit rengjort milkshake grejsen så ingen shake där heller, och dom hade inga mozarellasticks heller, och lökringarna var slut. Men jag fick då iaf min hamburgare. Sen ville jag ha en glass eftersom jag inte fick någon shake., men då hade dom inte startat maskinen som behövde vara på ett tag.
Vad har sverige för jäkla matkedjor?!, detta måste ändras!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inte kul :/

SV: Jaha, najs! :D Har själv en connemara och hon har också en rätt bra stam, hon har faktiskt lite kopplingar till "liden's" stammen så därför undrade jag, hehe :p

2012-03-22 @ 21:49:33
Postat av: Catharina - LMC eventing

Glömde namn + hemsida i förra kommentaren!:)

2012-03-22 @ 21:49:57
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Ja, jämförde våra hästars stammar lite och upptäckte att din hästs morfarsfarfar är samma som min hästs morfarsfar, hehe ;D Inte jättenära varandra kanske, men lite släkt är de allt!



Jaa, svartskimmeln är det jag pratar om, just like yours! :D Finns inte många connemaror som har just denna skimmelfärgen så de var därför jag var lite nyfiken på om de var nära släkt, men det var inte så jättenära då :P



Jaa, det är rätt jobbigt faktiskt :o

2012-03-23 @ 13:47:34
URL: http://lmceventing.blogg.se/
Postat av: Catharina - LMC eventing

SV: Hehe precis ;D



Haha, jasså? Hehe, den såg svart ut XD Vad coolt ändå :o

2012-03-23 @ 22:35:39
URL: http://lmceventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0